27 wrz 2014

36 tydzień ciąży

Dziś będą tylko zdjęcia. 




15 komentarzy:

  1. Ale jesteś szczuplutka! Przytyłaś coś w ogóle podczas ciąży? :p zdjęcia będą świetną pamiątką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory 11 kg więc nie tak mało :) Dobry fotograf zdjęcia robił, to nie widać :P

      Usuń
    2. :D dobry fotograf to skarb!

      Ps nominowałam Cię do Liebster Blog Award. Serdecznie Cię zapraszam, szczegóły w poście u mnie ;)

      Usuń
  2. Ślicznie wyglądasz! Ale faktycznie szczuplutka osóbka z Ciebie :D
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. A miałam zapytać - jak samopoczucie??

    Anula

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, samopoczucie dobre, tylko już niecierpliwie przebieram nóżkami kiedy malutka będzie z nami :)

      Usuń
  4. Ale ślicznie wyglądasz! U nas zaledwie różnica tygodniowa, a mój bęben jest wielkości piłki plażowej :P Ślicznie wyglądasz nie mogę się napatrzeć! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie ! Ciąża poszła chyba tylko w brzuchol ?:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie, ale Ci zazdroszczę brzuchola :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna sesja! Bardzo podoba mi się taki klimat :)

    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń