3 paź 2014

Liebster Blog Award



Marika z bloga Okruszkowe Wschody Słońca nominowała mnie do Liebster Blog Award, za co jej dziękuję:) Pierwszy raz biorę udział w takiej zabawie i przyznam, że zarówno odpowiadanie na  pytania, jak i układanie nowych było dla mnie ogromną frajdą.

Oto moje odpowiedzi:


1. Ulubiona piosenka o miłości?

Billy Joel "Just the way you are". Do niej też tańczyliśmy pierwszy taniec na naszym weselu :)
2. Najmilej wspominam wakacje w...
we Włoszech, zorganizowane samodzielnie za niewielkie pieniądze. Nocnych spacerów po opustoszałej Wenecji nie da się porównać do niczego...
3. Będąc małą dziewczynką marzyłam by zostać...
architektem. W końcu się udało, skończyłam studia, a i tak robię coś zupełnie innego. Życie :)
4. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga?
Chciałabym kiedyś pokazać go mojej córce.
5. Jaki zapach kojarzy Ci się z zimą?
cynamonu, pierniczków i grzanego wina!
6. Rower, czy lenistwo przed telewizorem?
Ostatnimi czasy zdecydowanie to drugie.. ale mam nadzieję, że już niedługo rower.
7. Osoba, która mnie inspiruje, to...
nieustannie mój mąż i za to mu dziękuję. ostatnio też autorki blogów, które czytam.
8. Gdyby ktoś mógł spełnić Twoje jedno życzenie, to jakie by ono było?
życzyłabym sobie zdrowia dla całej mojej rodziny
9. Przepis, który się zawsze udaje i jest częstym gościem na Twoim stole?
potrawka z kurczaka z marchewką, spaghetti, a ze słodkości: amerykańska szarlotka, ciasto czekoladowe i jogurtowe
10. Na ostro, czy na słodko?
SŁODKO! 
11. Jak wygląda Twój ulubiony wieczór?
To zależy jaki mam nastrój. W wersji 'wyjściowej' kino z mężem, potem jakaś dobra kolacja na mieście. W wersji 'na lenia'- to samo, tylko w domu, czyli dobry film i mój mąż w kuchni przygotowujący pyszną domową pizzę :)

Poniżej moja lista pytań:
1. Twój największy życiowy sukces?
2. Za co lubisz samą siebie?
3. Jaki jest Twój sposób na chandrę?
4. Smak dzieciństwa to dla Ciebie...
5. Przedmiot, bez którego nie wyobrażasz sobie życia to..
6. Miejski zgiełk czy łono natury?
7. Gdybyś mogła zmienić jedną rzecz w swoim wyglądzie, co by to było?
8. Twoje ukochane miejsce to...
9. Film, którego nigdy nie zapomnisz to...
10. Lubisz zmiany, wyzwania, czy raczej bezpieczną stałość?
11. Kolor, którego jest dużo w Twojej garderobie to...


A oto lista blogów, które nominuję :

1. Eve Label
2. Zuzanna bloguje
3. Tak nieidealni
4. Mama jesiennej córki
5. Smyk na pokładzie
6. Make one wish
7. Malinkowy Dom
8. Oczekiwaniee
9. Julinkowy Świat
10. Niani Świat
11. Matka po raz pierwszy

Miłej zabawy!

2 komentarze:

  1. Włochy *,* zawsze marzyłam! To takie kochane, że Twój mąż przewinął się przez większość pytań:) pozdrawiam Was serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. We Włoszech jestem zakochana.. w smakach, klimacie i architekturze. Zanim zobaczyłam Wenecję myślałam czasem, że może jest trochę przereklamowana, ale zdecydowanie jest to jedno z najbardziej magicznych miejsc na świecie.Co tu dużo mówić- polecam :)
      A męża mam fajnego, no co poradzę ;)

      Usuń