25 wrz 2014

wózek

Jakoś jeszcze nie było okazji pochwalić się przyszłą bryką naszej córeczki.
Wózek jest wspólnym prezentem od Dziadków. Wybraliśmy używany na Allegro, decyzja zapadła dość szybko po moim wyjściu ze szpitala, bo szczerze mówiąc lekko spanikowaliśmy, że nie zdążymy :)
Ze względu na to, że niespodziewanie zostałam uziemiona w domu, nie mieliśmy okazji pooglądać zbyt wielu wózków na żywo i "poprzymierzać się" do nich. Opieraliśmy się więc głównie na opiniach przeczytanych w Internecie i padło na Jedo Fyn 4DS. Podoba mi się, że ma dobrą amortyzację, duże, solidne koła, które odczepia się jednym ruchem, sporą torbę na dole i duży zakres regulacji wysokości rączki (mój luby mierzy ponad 2 metry). Waga wózka akurat dla nas nie była bardzo istotna, bo mieszkamy w domku i wózek nie będzie wnoszony po schodach. Co do koloru, na początku wymarzyłam sobie szarość lub czerń, ale ten karmelowy odcień plus biało-czarny stelaż bardzo przypadły mi do gustu. Na pewno jak tylko wózek przejdzie pierwsze testy w terenie, zamieszczę recenzję.










5 komentarzy:

  1. Faktycznie super dobór kolorów. Jedo są wytrzymałe :) mój aktualny Podopieczny jeździ bratatiną po swojej siostrze. Zostały wymienione koła, hamulce (bo nie działały dobrze) i fura nówka sztuka :) jedyny minus to kosz, który obciążony nawet minimalnie, trze o ziemię:/a również był wymieniany...
    www.swiat-wg-anuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na ten kosz nie zwróciłam uwagi, zaraz się mu przyjrzę pod kątem obciążenia :)

      Usuń
  2. Bardzo ładny wózek! W sumie kupiłam wyglądem podobny ale zupełnie innej firmy! I szary... chociaż nie ukrywam kocham odcienie brązu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Mam nadzieję, że Wam i nam się sprawdzi :)
    Wybraliśmy też Fyn ale Memo i z kołami plastikowymi (czytałam że szprychy często rdzewieją...), no i widzę, że masz jeszcze stary rodzaj hamulca, mam nadzieję, że nie pozdzierasz sobie na nim bucików :)
    Mój mąż też chciał szary, ale ja zdecydowałam się na jasny beż :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wygląda ten wózek wspólnie z mężem zastanawialiśmy się nad jego zakupem ostatecznie zdecydowaliśmy się kupić wózek 3w1 bebetto vulcano i jestem baaaardzo zadowolona z tego zakupu wózek spełnia wszystkie moje oczekiwania zarówno te pod względem komfortu prowadzenia jak i wagi.

    OdpowiedzUsuń